U tržišnom i konkurentskom krajoliku trebamo neprestano jačati izglede, kvalitetnije opsluživati postojeće grupe kupaca te se po mogućnosti širiti na srodne tj. funkcionalno i tehnološki povezane grane. Graditi ugled marke proizvoda i odanosti kupaca jer usluga kupcu mora biti superiornija u odnosu na takmace. Želja nam je implementacijom novih znanja i tehnologija, vrhunskom komunikacijom sa korisnicima, trudom i radom, zastupanjem renomiranih svjetskih proizvođača postati jedno od vodećih poduzeća i prvi izbor naših korisnika u odabiru za partnera kod planiranja i opremanja medicinskog radilišta tj. ostvariti tehnološko vodstvo. S druge strane postupno treba napustiti segmente prodaje proizvoda za koje nismo ekskluzivni distributer.
Prilagoditi se promjenama na tržištu. Pripremiti se za ponudu proizvoda vezano za razvoj dopunskih osiguranja. Moguće su i djelomične integracije sa srodnim partnerima. Postati poželjan partner medicinskom osoblju, tehnolozima projektantima i investitorima.
osjećaj sigurnosti kako bi svakog dana na prikladan način, sigurno i kvalitetno brinuli o svojim pacijentima. Vrijednosti nam moraju biti visoko postavljene: etika, poduzetnički duh, izvrsna usluga kupcu, doprinos zajednici, poštovanje prema ljudima, pravednost, preuzimanje rizika te klima usmjerena prema rezultatima uz izvrsno radno okruženje.
Raditi pošteno i prema svima se odnositi s poštovanjem, doličnošću i čestitosti. Sve to trebamo trajno razvijati i unaprjeđivati. Nastojimo dobro planirati. Planiranje je proces promišljanja i kombiniranja koji traži rješenja i potiče kreativnost. Ono stvara uvjete za trajno ostvarenje uspjeha te daje mogućnost spoznaje rizika, otkrivanja prilika … Planiranje zapravo nikad ne staje. Kod svih planiranja vizija nam je: dobro. Financijski povećati prihode tako da do kraja 2012. iznose najmanje 1.400.000,00 kuna po zaposlenom (vezano za EUR 2010), uz niže troškove od takmaca. Ulagati u poslovne prostore, radno okruženje, znanje. Izgraditi kvalitetan sustav nagrađivanja djelatnika.